Thursday 26 January 2012

First post...:)



Entah dengan kenapa kenapa nya aku berminat nak buat blog...walaupon xbrpe nk pndai... Ni sume gara-gara kakak aku la ni yang mengada2 main blog2 pulak depan aku... Tertimbul lak perasaan jeles nak ada blog.... Arini 27hb JAN...aku xtido la..sebab nak wat blog ni...susah la kalu xde org nak ajar..HEHE

Dan hari jugak aku telah delete akaun FB aku...uwaaaaaaaa...:(
Aku syg kot kat FB aku tuh...sumpah aku syg giler...sumer kenangan2 aku ada dalam tu...satu keping gambar pon aku xamek simpan...sedih giler....:(


   Tp aku xde la sedih sangat....sbb aku ada FB baru...!!!  
perhh....!!..macam keling...HAHA..td cakap sedih giler...ni xde sedih sangat....tp FB baru aku tu...xde la bgus sgt...

First is the best BUT new IS better

HAHA...xgitu..??...



    So.....ini lah fb baru AKU..!!!....

2 comments: